Laminate Veneer

Laminate-veneer

Porselen Dolgular

dental-inlay1

Çeşitli nedenlerle madde kaybına uğramış olan dişlerin, estetik ve fonksiyonel özellikleri dikkate alınarak eksik kısımlarının laboratuarda üretilmesi işlemidir.

Pembe Estetik

pembe estetik

Afyon Diş Doktoru, Afyon Diş Eti Hastalıkları Uzmanı

Estetik Diş Dolgu

estetik dis dolgusu

Estetik dolgu işlemi, kozmetik beklentiler sonucu veya dişler üzerindeki problemlerin tedavisi sonrasında dişlere doğal bir görünüm kazandırmayı amaçlamaktadır. Hastanın orijinal diş rengine göre ayarlanan kompozit dolgular ile estetik gülüşler kazandırılmaktadır. Bozok Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniğinde uzman ve deneyimli hekimlerimiz tarafından sıkça uygulanan ve yüksek hasta memnuniyeti sağlanan tedaviler arasındadır.

Zirkonyum Kaplama

zirkonyum afyon

Zirkonyum, daha estetik bir görünüm için metal destekli porselen kaplamaların alt yapısındaki gri metalin yerine kullanılan biyouyumlu bir materyaldir.

Diş Beyazlatma

restoratif dis tedavisi

Sağlıklı bir diş yapısına sahip olmak, güven ve mutluluk verici bir nedendir. Aşırı şekilde tüketilen çay, kahve ve sigara gibi sebeplerden dolayı diş yüzeylerinin renginde bir sararma medyana gelebilir. Bu ise, gülüşlerin saklanmasına ve sosyal ortamlardan kaçmaya varacak fobilere davetiye çıkarabilir. Diş beyazlatma tedavisi, diş minesinin gözenekli yapısında yer edinen lekelenmelerin beyazlatıcı ajanlar kullanılarak giderilmesi işlemidir.

İmplant Uygulamaları

afyon dis implant

Dental(diş) implantı, travma, diş eti hastalığı ve çürük gibi çeşitli nedenlerle kaybedilen ya da eksik olan dişlerin fonksiyon ve estetiğini sağlamak amacıyla çene kemiğine yerleştirilen ve üzerine sabit yada hareketli protezlerin yapılmasıyla doğal bir diş gibi görünen ve genelde titanyumdan yapılan yapay diş kökleridir.

Endodonti (Kanal Tedavisi)

afyon kanal tedavisi

Afyon Endodonti (Kanal Tedavisi) Endodonti, dişin canlı kısmını oluşturan pulpa (diş siniri) dokusunun tedavisiyle ilgilenen diş hekimliği dalıdır.

Restoratif Diş Tedavisi

restoratif dis tedavisi

Afyon Restoratif Diş Tedavisi Restoratif diş tedavisi, hastanın dişlerini estetik ve fonksiyonel olarak ideal seviyeye ulaştıran işlemleri içeren diş hekimliği dalıdır. Diş sert dokularındaki tüm problemleri ve estetik şikâyetleri ortadan kaldırmayı amaçlamaktadır.

Daha fazla görüntüle

Pedodonti (Çocuk Diş Hekimliği)

pedodonti cocuk dis hekimligi

Çocuklar, yetişkinler kadar dirençli değildir. Bu nedenle de, tedaviden korkabilir ve kaçmak isteyebilirler. Zamanla diş hekimine karşı fobi oluşabilir ve gelecekte de fobisi nedeniyle diş hekimliğine gitmeyi ihmal edebilir. Böyle bir durumla muhatap olmamak için ayrı bir diş hekimliği dalı olarak pedodonti geliştirilmiştir.

Oral Diagnoz ve Radyoloji

oraltedavi

Ağız ve diş sağlığını ilgilendiren tüm dokuların (diş, diş eti, çene kemikleri, yanak-damak gibi çevre dokular vb.) çeşitli yöntemlerle fonksiyonel ve estetik açıdan değerlendirilip, gerekli tedavilerin planlandığı ve hastaya sunulduğu diş hekimliği alanıdır. Hastalarımız şikayeti veya beklentisi ile kliniğimize ilk başvurduğunda, Bozok Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniğindeki deneyimli ve uzman hekimlerimiz tarafından öncelikle genel ağız ve diş sağlığı muayenesi gerçekleştirilir. İhtiyaç duyulması halinde radyolojik teşhiş yöntemlerinden de yararlanılır. Hekimin gerekli gördükleri ve hastanın beklentileri ışığında ideal tedavi planlamaları çıkarılır ve hastaya sunulur.

Ortodonti

ordotenti afyon

Afyon Diş Teli Tedavisi Bir çeşit ortodontik tedavi olan diş teli tedavisi, belirli yöne kuvvet uygulayarak ağızdaki yapıların hareket ettirilmesi prensibine dayanır.

Periodontoloji (Dişeti Tedavisi)

diseti afyon

Periodontoloji, dişeti hastalıklarının tedavisiyle ilgilenen bölümdür. İltihaplar ve dişetine dair tüm rahatsızlıkların tespiti ve tedavi sürecinin belirlenmesini sağlar. Erken teşhis halinde, dişeti hastalıkları için uygulanan tedaviler daha başarılı olabilir. Bu nedenle dişeti hastalıklarına işaret eden belirtileri ifade edelim.

Gömülü Yirmi Yaş Dişi

curuk

Afyon Gömülü yirmi yaş dişi Gömülü yirmi yaş dişleri alt ve üst çenelerde ağızın en gerisinde bulunan ve yer darlığından dolayı normal süremeyen veya gelişemeyen dişlerdir.

Protez

kopru

Herhangi bir nedenden dolayı çekilen/düşen dişlerin yerini dolduran ve estetik, fonksiyonel ve fonetik ihtiyaçları karşılayan yapay dişlere protez diş denir.